Innsbruck naar Salzburg - Reisverslag uit Salzburg, Oostenrijk van Giri Rikkers - WaarBenJij.nu Innsbruck naar Salzburg - Reisverslag uit Salzburg, Oostenrijk van Giri Rikkers - WaarBenJij.nu

Innsbruck naar Salzburg

Door: Giri

Blijf op de hoogte en volg Giri

04 Juni 2011 | Oostenrijk, Salzburg

Heb wederom veel mogen ontvangen, het lijkt erop dat mijn vertrouwen steeds meer op de proef gesteld wordt - of ga ik meer op het randje löopen van het mogelijke....

Hoe dan ook 2 keer een perfekte campeerplaats gekregen. De eerste keer in de achtertuin van een 5-sterrenhotel - lekker rustig. Gisteren avond laat bij een overvolle klooster in Salzburg een plekje in de kloostertuin en de broeders kwamen een voor een langs met hun gulle gaven - kon goed oefenen in het ontvangen - #s morgens een gratis ontbijt met lunch pakket - wat wil een mens nog meer.
Gisteren veel pelgrims ontmoet vanuit Wenen naar Zwitserland - een totaal van 10 op een dag en dagen helemaal geen. Tirol ben ik inmiddels door, het is prachtige route, puur genieten van de omgeving en van de mensen. Een goed menu in een hotel, nadat ik afgerekend had geen de pet rond rond het personeel, kreeg ik aangeboden: voor eten morgen... was meer dan ik op een dag opkan...
VEEL ONTMOETINGEN GEHAD - effe schuilen voor onweer leverd een uitnodiging op voor een overnachting bij Monika en Michael en hun mooie dochter Anita...
Onderweg ontmoetingen met Peter en Gerlhard enz...
Lieve groet op naar Wenen, ik verwacht een dag of 15.

  • 04 Juni 2011 - 12:45

    Yasmin Verschure:

    Hoi lieve Giri,
    Nou dat loopt lekker - was dus echt een goed idee om Oostenrijk te nemen...
    Ik ben er weer - 20 uur onderweg. Meer dan 48 uur opgeweest - uiteindelijk toch een aantal uurtjes geslapen. Geniet van Al Wat Is!
    Knuffie, Yasmin

  • 05 Juni 2011 - 12:29

    Jan La:

    geweldig Giri zo mooi en rijk je weg gaan is. Geniet van je pure vrijheid en al het liefs wat je tegenkomt.
    Een vruchtbare trip verder

  • 08 Juni 2011 - 20:22

    Fietje:

    ik geniet, dat je zoveel mag ontvangen
    God is met je.
    heel veel liefs
    fietje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Giri

Mijn Voettocht naar Jerusalem of te wel: van Emmaus naar Emmaus 2 korte films op YouTube : Pelgrimstocht Jerusalem deel1: http://youtu.be/zq6kUH8ZHBc van huis naar Athos Pelgrimstocht Jerusalem deel2: http://youtu.be/BjKJkgVLZlc Vanaf Athos naar Jerusalem.

Actief sinds 02 Maart 2011
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 75099

Voorgaande reizen:

17 Juni 2013 - 02 September 2013

Pelgrimsreis van Vézelay naar Assisi

22 Maart 2011 - 03 November 2011

Pelgrimsreis naar Jerusalem

Landen bezocht: