YouTube films Pelgrimsreis Jerusalem - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Giri Rikkers - WaarBenJij.nu YouTube films Pelgrimsreis Jerusalem - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Giri Rikkers - WaarBenJij.nu

YouTube films Pelgrimsreis Jerusalem

Door: Giri

Blijf op de hoogte en volg Giri

21 September 2012 | Nederland, Eindhoven

Een jaar geleden zat ik op Athos.
Een mooi moment om een film verslag te presenteren van deze voetreis.
Voetreis naar Jeruzalem 6500 km en zeven maanden onderweg
Het zijn twee delen geworden:

Pelgrimstocht Jerusalem deel1: https://youtu.be/VX3oNOnPchs

Nederland-Belgie-Frankrijk-Duitsland-Oostenrijk-Hongarije-Servië-Macodonië-Athos

Pelgrimstocht Jerusalem deel2: https://youtu.be/ie305g5zh1w

Athos - Istanbul - Konya - Mersin - Cyprus - Israël.

Geniet ervan - dat heb ik ook.
Mijn dankbaarheid was groot en dat is alleeen maar groter geworden.

Groet Giri

  • 22 Februari 2013 - 16:29

    Krisztián:

    Beste Giri!

    Ik denk heel veel aan je. Ik hoop gaat alles goed met je. Ik heb een reiki cursus gedaan, ben ik in de tweede level . Dit is ook een van de effecten van je. Vele converzaties, vele emoties, plannen....ik ben zo bedankbaar. Samen delen in de tijden bij Emmaus Feniks, mooie tijden en ook in de donkere tijden.

    Ik heb jouw video gezin, I was almost crying. It was touchful en ik ben zo blij dat je die reis gedaan.

    Groetjes, en vele geluk voorr het leven. Vele blessings also, God bless you and guide you on the road that you have to walk.



    Krisztián

  • 09 Mei 2013 - 09:41

    Jack Leijssen:

    Dag Giri,

    Kom ik dit tegen op internet.

    Prachtig!

    We houden contact, al is het maar eens in de 5-10 jaar.
    Hebben we wel steeds een hoop te vertellen.

    Groet,
    Jack Leijssen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Giri

Mijn Voettocht naar Jerusalem of te wel: van Emmaus naar Emmaus 2 korte films op YouTube : Pelgrimstocht Jerusalem deel1: http://youtu.be/zq6kUH8ZHBc van huis naar Athos Pelgrimstocht Jerusalem deel2: http://youtu.be/BjKJkgVLZlc Vanaf Athos naar Jerusalem.

Actief sinds 02 Maart 2011
Verslag gelezen: 1225
Totaal aantal bezoekers 75075

Voorgaande reizen:

17 Juni 2013 - 02 September 2013

Pelgrimsreis van Vézelay naar Assisi

22 Maart 2011 - 03 November 2011

Pelgrimsreis naar Jerusalem

Landen bezocht: