Van Basel naar Bregenz - Reisverslag uit Lindau, Duitsland van Giri Rikkers - WaarBenJij.nu Van Basel naar Bregenz - Reisverslag uit Lindau, Duitsland van Giri Rikkers - WaarBenJij.nu

Van Basel naar Bregenz

Door: Giri

Blijf op de hoogte en volg Giri

26 Mei 2011 | Duitsland, Lindau

11 mei 2011:
2 dagen in Zwitserland/Duitsland - alles is perfekt geregeld. Moet nog op zoek naar de vrije ruimte. De camino leeft hier niet zo - de afbeelding van een jacobs-schelp aangebracht op het toeristenburo is bij het toeristenburo zelf ook onbekend.
Vannacht geslapen in het parochiehuis van Bad Sickingen.

http://maps.google.nl/maps/ms?msid=213516877687099480184.0004b9cbc99f0c58d3b69&msa=0&ll=49.231947,7.558594&spn=4.405243,9.876709

13 mei 2011:
Afgelopen dagen heb ik veel mogen ontvangen. Ik leeft nu van 10 euro per dag. Na een afwijzing bij een camping voor een gratis plaats, kwam de hulp uit de lucht vallen. Wolfgang en Gaby stonden op het balkon en raakte geboeid door mijn verhaal, er werd eten voor me klaar gemaakt, een slaapplaats geregeld in klooster waar ik net voor het completen binnenkwam. 's morgens werd ik weer op de route gezet en gesponseerd voor de komende 5 dagen. Ook onderweg wordt ik nu spontaan gesponseerd. Ik ben erg ontroerd door zoveel hulp. Vannacht heb ik bij Marcus geslapen en gegeten. Nu op weg naar Schaffhausen nog maar 10 km.

17 mei 2011:
Ik ben nu in Lindau, laatste halteplaats voor het Oostenrijkse Bregenz. Ben nu samen met een hongaarse pelgrim Zoltan uit Boedapest. Ben nu bijna 2 maanden onderweg - meer dan 1700 km verder - heeft me dankzij de hulp en sponsoren onderweg niet meer gekost dan 10 euro per dag. Mijn schoenen zijn aan vervanging toe, ik heb inmiddels nieuwe gekocht - kan ik ze nu alvast langzaam inlopen. Stemming en weer is goed.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Giri

Mijn Voettocht naar Jerusalem of te wel: van Emmaus naar Emmaus 2 korte films op YouTube : Pelgrimstocht Jerusalem deel1: http://youtu.be/zq6kUH8ZHBc van huis naar Athos Pelgrimstocht Jerusalem deel2: http://youtu.be/BjKJkgVLZlc Vanaf Athos naar Jerusalem.

Actief sinds 02 Maart 2011
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 75091

Voorgaande reizen:

17 Juni 2013 - 02 September 2013

Pelgrimsreis van Vézelay naar Assisi

22 Maart 2011 - 03 November 2011

Pelgrimsreis naar Jerusalem

Landen bezocht: