Hongarije Gyor naar Kecskemet - Reisverslag uit Zirc, Hongarije van Giri Rikkers - WaarBenJij.nu Hongarije Gyor naar Kecskemet - Reisverslag uit Zirc, Hongarije van Giri Rikkers - WaarBenJij.nu

Hongarije Gyor naar Kecskemet

Door: Giri

Blijf op de hoogte en volg Giri

26 Juni 2011 | Hongarije, Zirc

Hallo allemaal,
Ik ben er wonderbaarlijk verfrisssend eruit gekomen. Het lijkt wel of ik nu helemaal los ben van mijn verleden...

Hoe dan ook ik ben erg dankbaar voor mijn rug(be)dekking inclusief de kreukel zone zijnde mijn tentstokken.

Ik ben nu 3 dagen in Hongarije, ik moest effe wennen. Andere taal en weinig engels-duits in de dorpen. Maar ontmoet overal mijn engelen.
De eerste dag werd geholpen door Suzanne met lunch en een slaapplaats in een sportschool.
Twee dagen geleden was ik op zoek naar een staanplaats voor mijn tent en kwam uiteindelijk in acgtertuin terecht van een sjamaan die zelf en yurt gebouwd had - kon zo in ...
Ook ben ik blij met de hAndy van Andy - hiermee kan ik toch de grote doorgaande wegen ontlopen - de fiets tochten gaan toch vaak langs drukke wegen. De kleine boeren landwegen werken fantastisch en is wel zo avontuurlijk. Zeker wanneer je in tentenkamp terecht komt van seizoen arbeiders die net een familie vete aan het uitvechten zijn. Ik kan mijn route op tijd aanpassen maar kom wel in een emmens groot boomgaard te terecht die uit eindelijk in een zeer grote zonnebloem veld uitkomt. Na veel geworstel kom ik uiteindelijk uit bij een weiland - ik hoefd nog 400 meter te overbruggen, jammer erstaan er toch te veel nieuwsgierige stieren in. Dan toch maar door in stukje oerwoud om weer op de begaanbare weg uitkomen. Als dan ook nog een onweersbui losbreekt en ik voel me dan nog onverstoorbaar - dan is er toch iets wakker geschud - Ik heb veel om dankbaar te zijn om zo in een ongerept Hongarije te lopen en nergens meer last van te hebben...

  • 26 Juni 2011 - 12:58

    Fietje:

    Ha mooi mensje,
    Met het loslaten van het verleden,
    Zodra we zien,dat we zoveel van onszelf hebben weggegeven.
    kom je bij jezelf terug. Zo we zijn.
    Er is ruimte voor onszelf,
    En zien wat er om ons heen is.
    veel liefs,


  • 26 Juni 2011 - 17:35

    Fred:

    Hallo giri,

    een indrukwekkend verhaal, goed
    dat er zoveel goeds te ervaren is.
    Een mooie reis verder. Wij denken
    aan jou. Tot ziens.
    Fred


  • 26 Juni 2011 - 19:56

    Yasmin Verschure:

    Wouw - er is inderdaad iets wakker geschud. Je verteld meer van de BINNENKANT - mooi - mooi!
    Tot over een weekje!
    Yasmin

  • 26 Juni 2011 - 22:14

    Eugene Uiting:

    hoi giri heerlijk dat je je engelen onderweg mag ontmoeten. het is je gegund. mooi om ook de innerlijke giri te ontmoeten. buen camino

  • 29 Juni 2011 - 18:56

    Leo:

    hoi giri
    heb je verslagen tot nu toe met verwondering gevolgd wens je veel sterkte toe de komende tijd
    groetjes
    leo

  • 30 Juni 2011 - 12:30

    Matthijs:

    Hallo Giri,

    al een paar keer je reis gevolgd, nu dan ook een keer een reactie geven. fijn om te zien hoe je de reis doorleeft in de dingen die je meemaakt. mooi om te zien hoe je altijd weer met een positieve kijk de wereld beschrijft. denken in mogelijkheden ipv moeilijkheden.
    hartelijke groet, Matthijs

  • 08 Juli 2011 - 15:54

    Lennie:

    Hallo Giri , samen lopen met Yasmin, gezellig en fijn denk ik.
    Geniet, Liefs van Lennie

  • 08 Juli 2011 - 20:04

    Jan:

    hai geweldige kerel,
    het is telkens een genot jou intense belevingen te ademen Giri.
    Geweldig hoe snel je weer helemaal in "de mens "vertrouwt, geniet nog heel lang Jan

  • 15 Juli 2011 - 21:50

    Sandra En Andy:

    Hoi Giri,

    lang niets meer van je gehoord, hoe is het met je? Nog steeds "on the road"?

    groetjes Sandra en Andy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Giri

Mijn Voettocht naar Jerusalem of te wel: van Emmaus naar Emmaus 2 korte films op YouTube : Pelgrimstocht Jerusalem deel1: http://youtu.be/zq6kUH8ZHBc van huis naar Athos Pelgrimstocht Jerusalem deel2: http://youtu.be/BjKJkgVLZlc Vanaf Athos naar Jerusalem.

Actief sinds 02 Maart 2011
Verslag gelezen: 362
Totaal aantal bezoekers 75088

Voorgaande reizen:

17 Juni 2013 - 02 September 2013

Pelgrimsreis van Vézelay naar Assisi

22 Maart 2011 - 03 November 2011

Pelgrimsreis naar Jerusalem

Landen bezocht: