Bratislava naar Budapest - Reisverslag uit Bratislava, Slowaakse Republiek van Giri Rikkers - WaarBenJij.nu Bratislava naar Budapest - Reisverslag uit Bratislava, Slowaakse Republiek van Giri Rikkers - WaarBenJij.nu

Bratislava naar Budapest

Door: Giri

Blijf op de hoogte en volg Giri

22 Juni 2011 | Slowaakse Republiek, Bratislava

Ben gisteren vertrokken uit Bratislava. Ik heb de wandelroute naar Budapest niet kunnen vinden = niet bij de toeristburo en niet de boekhandels. Ik besluit dan langs de Donau de fietsroute te gaan volgen.

De weeg is erg druk met trimmende fietsers en veel rollerschaatsers. Ik heb er duizenden van gezien = ze zijn ook erg praktisch tijdens het sporten kun je ook bruin worden en dat doen dan het liefste in bikini en zwembroek. Hoe dan ook ik vertoef de hele dag tussen de sportende mensen en kiosken waar je dorst kan gaan lessen = en daar loop ik dan als een vreemde eend in de bijt er tussen door.

Dat ging een hele tijd goed tottdat een wielrenner achterop mijn rugzak klapte = die heeft gelukkig veel op kunnen vangen = uiteraard aard niet meer de landingsklap. Hoe dan ook ik heb niks gebrokken alleen een paar flinke kneuzingen. Ik besluit dan ook om in beweging te blijven en loop nog 8 km door om alles zolang mogelijk warm te houden.Vannacht een pijnlijk nacht gehad en vandaag maar weer voorzichtig beginnen en maar kijken hoe alles zich verder hersteld.

Ik heb vannacht bij schatten van mensen in de achtertuin mogen kamperen tussen de 4 honden = die gelukkig net zo lief waren als de baasjes. De dochter wil samen met haar vader de camino gaan lopen en houden behoeft aan wat informatie, dat is dus geen probleem....
Groetjes nog 2 dagen in Slowakeye en dan ben ik al weer in Hongarije...

  • 22 Juni 2011 - 07:43

    Lennie:

    Wat fijn dat je zoveel lieve mensen tegenkomt. Veel sterkte met je pijnlijke plekken, gelukkig niets kapot, maar dat neemt niet weg dat de pijn vervelend kan zijn, niets forceren je moet nog een tijd / eind met dit "voertuig " Liefs van Lennie

  • 22 Juni 2011 - 07:56

    Yasmin Verschure:

    Nou dat is niet echt lekker dus...
    Knuffie, Yasmin

  • 22 Juni 2011 - 08:13

    Sandra En Andy:

    O jee ! Doe je rustig aan? Veel beterschap....

  • 22 Juni 2011 - 08:48

    Fred:

    Hallo Giri,

    ik had je deze dagen een sms gestuurd, waarschijnlijk heb jij deze niet ontvangen. Op: www.schritt-weise.net onder "streckenverlauf" kun je nadere informatie krijgen omtrent het verloop van de route naar Jeruzalem. Ik hoop je hebt wat aan deze informatie.
    Voor de rest, pas goed op je zelf,
    hopenlijk behoren je bezwaren spoedig tot het verleden.

    Groetjes

    Fred


  • 22 Juni 2011 - 08:48

    Fred:

    Hallo Giri,

    ik had je deze dagen een sms gestuurd, waarschijnlijk heb jij deze niet ontvangen. Op: www.schritt-weise.net onder "streckenverlauf" kun je nadere informatie krijgen omtrent het verloop van de route naar Jeruzalem. Ik hoop je hebt wat aan deze informatie.
    Voor de rest, pas goed op je zelf,
    hopenlijk behoren je bezwaren spoedig tot het verleden.

    Groetjes

    Fred


  • 22 Juni 2011 - 14:11

    Petra:

    Hé Giri, sterkte met je kneuzungen, ik hoop dat je er snel geen last meer van hebt.
    Knuffel, Petra

  • 22 Juni 2011 - 16:26

    Gudrun:

    Beste Giri, heel veel beterschap en success. Groetjes uit Zuid-Limburg.

  • 22 Juni 2011 - 16:49

    Chantal:

    Wow Giri al helemaal in Oost-Europa :)
    Geniet van Slowakije en straks Hongarije, een bijzonder land... Ik kan me de Széchenyi lánchíd oftewel kettingbrug over de Donau in Boedapest goed herinneren, vorig jaar geweest; een indrukwekkende plek... zoals je er vele zult ervaren...

    Beterschap met je kneuzingen!
    liefs, Chantal

  • 23 Juni 2011 - 08:03

    Hadewey:

    ...volg je reisverslagen met bewondering en respect!
    Lieve groet,Hadewey

  • 26 Juni 2011 - 20:51

    Karel:

    Prachtig zoals alles gaat, nou ja, op de fietsbotsing na. Je loopt weer maar hopelijk zonder last van die kneuzingen. Veel plezier nu in Hongarije en blijf ons op de hoogte houden! Het gaat mooi zo met je sms'n en je site. Karel en Nelly.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Giri

Mijn Voettocht naar Jerusalem of te wel: van Emmaus naar Emmaus 2 korte films op YouTube : Pelgrimstocht Jerusalem deel1: http://youtu.be/zq6kUH8ZHBc van huis naar Athos Pelgrimstocht Jerusalem deel2: http://youtu.be/BjKJkgVLZlc Vanaf Athos naar Jerusalem.

Actief sinds 02 Maart 2011
Verslag gelezen: 314
Totaal aantal bezoekers 75099

Voorgaande reizen:

17 Juni 2013 - 02 September 2013

Pelgrimsreis van Vézelay naar Assisi

22 Maart 2011 - 03 November 2011

Pelgrimsreis naar Jerusalem

Landen bezocht: