Opnieuw onderweg - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Giri Rikkers - WaarBenJij.nu Opnieuw onderweg - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Giri Rikkers - WaarBenJij.nu

Opnieuw onderweg

Door: Giri

Blijf op de hoogte en volg Giri

17 Juni 2013 | Nederland, Eindhoven

Ik sta nu klaar bij de Hoogstraatgemeenschap in Eindhoven.
Een beetje onwennig voor net nieuwe aventuur dat Assisi heet.
Heb toch afscheid moet en nemen van mijn dierbare rugzak en tent
die hun diensten bewezen hebben op weg naar Jerusalem.

Ben inmiddel een stukje zwaarder geworden en mijn rugzak ook.
Gezien het weer is een echte matrasje en een goede slaapzak geen overbodig luxe. Ook gezien de route die mij over de Alpen moet brengen richting Italië. Met pijn in mijn hart neem ik afscheid van de bewoners van de Hoogstraat gemeenschap. Dank je wel dat hier mocht zijn en weer kon opladen voor de volgende uitdaging.

Dank je wel Veronique, Theofrida, Bets, Albertha en Anneke, Gerard en Freddy en Corrie. En natuurlijk ook de liefdevolle kring rondom.

Met een rugzak vol met goede wensen en dankbare geluiden ga vandaag op weg naar een plaatsje net boven Vézelay waar mijn tocht begint bij Ingeborg en Marlies.

Groet Giri

  • 17 Juni 2013 - 09:27

    Petra:

    Hallo Giri, veel geluk en wijsheid tijdens deze tocht. Maar vooral, dat jij mooie ervaringen en mensen op je pad tegen komt.
    Groetjes en knuffel van,
    Petra

  • 17 Juni 2013 - 09:42

    Gudrun:

    Hoi Giri, ook van ons veel geluk en de zegen van onze God voor je tocht naar Assisi.
    Groetjes
    Gudrun en Clemens

  • 17 Juni 2013 - 10:00

    Yasmin :

    Wens je de liefde en de wijsheid die je nodig hebt op jouw trip en dank je wel voor jouw liefdevolle ondersteuning bij mijn vlieglessen!

  • 17 Juni 2013 - 10:59

    Lennie:

    Geweldig, ik kijk weer uit naar de beschrijving van je avonturen.
    Heel veel Liefs en Geluk op JOU Pad ! xx

  • 17 Juni 2013 - 12:07

    Diek En Jan Udink:

    Hallo Giri,

    Weer een nieuwe uitdaging! Respect voor jou! Wij blijven jou volgen en zijn benieuwd weer naar jouw mooie ontmoetingen!

    Dikke reisknuf van Diek en Jan.

  • 17 Juni 2013 - 13:08

    Chantal:

    Ik volg je Giri.... all the best & take care!
    Chantal

  • 17 Juni 2013 - 16:00

    Monique:

    O, even verrast... Wat een mooie nieuwe uitdaging heb je gekozen. Ik volg je graag. Heel veel plezier onderweg en veel mooie, nieuwe, waardevolle (reis)ervaring gewenst. Liefs, Monique

  • 17 Juni 2013 - 16:52

    Roger & Monique:

    Veel succes Giri,
    We wachten met smart op je reisverhalen, respect.

  • 17 Juni 2013 - 20:01

    Fred:

    Beste Giri,

    een mooie tocht, onvergetelijke ontmoetingen
    en indrukken, een stralende zon en pijnloze
    voeten wensen wij jou van harte. Geniet in
    volle teugen ein kom gezond terug. Tot ziens!
    Liane en Fred

  • 17 Juni 2013 - 21:06

    Cor(nelis):

    Ha die Giri. Nou, weer op pad, in de voetsporen van Hannibal (die ook ooit over de Alpen trok). Ik wens je een mooie tocht, met de weg als doel. Groeten vanaf Gerbranda State in Pietersbierum. Cor

  • 17 Juni 2013 - 21:07

    Sandra En Andy:

    Beste Giri

    we wensen jou een hele fijne, uitdagende, vreugdevolle, rustgevende en leerzame reis. We horen graag weer je verhalen.

    Tot onderweg!

  • 18 Juni 2013 - 19:58

    Marian:

    Hallo Ger,

    Heel veel liefs en zegen.
    Ik print je verslagen uit voor mam.

    Marian.

  • 19 Juni 2013 - 10:10

    Karel:

    Hoi Giri,
    Een geweldige tocht toegewenst. We zullen je volgen. Groeten Karel en Nelly.

  • 19 Juni 2013 - 12:25

    Jan Uit Venlo:

    Beste Giri,

    heel veel fijne ontmoetingen op je tocht naar je innerlijke rust.

    Kijk met spanning uit naar je mooie reisverslagen.

    Denk nog vaak aan je goede "geest".

    Kom gezond terug kerel.

    hartelijke groetjes Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Giri

Mijn Voettocht naar Jerusalem of te wel: van Emmaus naar Emmaus 2 korte films op YouTube : Pelgrimstocht Jerusalem deel1: http://youtu.be/zq6kUH8ZHBc van huis naar Athos Pelgrimstocht Jerusalem deel2: http://youtu.be/BjKJkgVLZlc Vanaf Athos naar Jerusalem.

Actief sinds 02 Maart 2011
Verslag gelezen: 636
Totaal aantal bezoekers 75096

Voorgaande reizen:

17 Juni 2013 - 02 September 2013

Pelgrimsreis van Vézelay naar Assisi

22 Maart 2011 - 03 November 2011

Pelgrimsreis naar Jerusalem

Landen bezocht: